Sort: Tarih | Başlık | İzlenme | | Yorum | Rasgele Sort Descending
Porno İzle:

?NT?KAMIM O?ULLARIMLA OLDU

0 Views0 Comments

Selam ben ?stanbul'dan Pelin. Kocamla mutlu bir evlili?imiz vard?. ?ki yak???kl? o?lumuz oldu. 17 ya??ndaki Ertem ve 16 ya??ndaki Mert. Kocamla bu mutlulu?umuz beni karde?im P?nar'la aldatana kadar devam etti. Bir gün...

%100 Orgazm

0 Views0 Comments

3 aydir duzenli olarak gun asiri spor salonuna gidiyorum. soyunma odalari, muhtesem vucutlara rastlamak icin ideal bir yer. arada yakisikli erkeklere denk gelmek zor degil. stefano da gittigim salona gelen yakisikli b...

10 Yillik Hasret Bitti

0 Views0 Comments

10 yillik hasret bitti Ben tahir almanyada yasiyorum almanyaya ilk geldigim günde tanistigim arkadasim semih yillar sonra evlendi, aradan iki yil sonra ben evlendim, yürümedi iki yil sonra bosandim semihin katrisini ...

13 lük yeşim

0 Views0 Comments

slm benim hikayem tamamen gercektir ismim murat 22 yaşındayken bizim mahlede yeşim diye bi akrabam vardı sürekli akşamları çamaşırlarını bizim bahceye asardı henüz 14 yaşındaydı armızda 6 yaş vardı ben ona hep kötü ba...

13 Yaşındaki Kız Kardeşim

0 Views0 Comments

Mrb benim başımdan 1 hafta önce bir olay geçti ben 22 yaşında esmer uzun boylubir gencim kardeşim 13 yaşında uzun boylu zayıf gögüsleri yeni çıkmış bir kız amcamın dügünüvardı evdekiler 2 günlügüne dügüne gidecekti ...

16 Yasindaki Kizin Tecavuze Ugramasi

0 Views0 Comments

16 Yaşındaki kızın tecavüze uğraması İşte size bir küçük kızın nasıl siktiğimi anlataçağım size bu yaşanmış bir olay sizi keyifleteçek çılgına döneçeksiniz.. neyse yıl 1999 yılında yaşım o zaman 18 idi. amçam iki...

16lik Komsu Kizi

0 Views0 Comments

16`lık komsu kızı Arkadaşlar sakın aklınıza bir şey gelmesin anlatacağım hikaye tamamiyle gerçektir. Ben 24 yaşında çevresinde bir sürü kız olan gerçekten yakışıklı birisiyim buarada. Komşumuzun Nesrin adınd...

16lik Lolita

0 Views0 Comments

16`lık Lolita Merhaba, bundan 3 yıl kadar önce yazlık bir beldede internet cafede çalışıyordum. Yaşım o zaman 23 tü. Ama yüz olarak küçük gösterdiğimden 17-18 yaşındaki kızlara 20 deyip onlarla daha rahat çıkıyor...

17 Lik Komsum

0 Views0 Comments

17 lik komsum Slm.size geçen yaz basımdan olayı anlatmak istiyorum.bizim alt komsumuz olan canan adında bir kız var.Canan beyaz tenli,portakal kadar gögüsler,kalçalar yuvarlak cok güzel bir kızdı. Yazın benim ant...

« Prev